Ilmoittaudu mukaan varainhankintaan

Ilmoita viestikentässä

  • Ryhmänvetäjän nimi, sähköposti ja puhelinnumero
  • Luokan / joukkueen / seuran nimi
  • Kampanjan myyntiaika (jos se on tiedossa)
  • Kuinka monta myyntiesitettä tarvitsette (n. 1-2 esitettä / myyjä)

Lähettämiäsi tietoja käytetään yhteyden­otto­pyyntöön vastaamiseen. Käsittelemme tietojasi tieto­suoja­selosteemme mukaisesti.


Kuinka varainhankinta toimii?

1. Kampanjan aloittaminen ja myynti

  • Tutustukaa ohjeisiin ja palvelun ehtoihin 
  • Ilmoittautukaa varainhankintaan viereisellä lomakkeella.
  • Jokainen myyjä saa oman myyntilomakkeen johon hän voi kerätä omat myynnit.
  • Myykää tuotteita myyntilomakkeen avulla esimerkiksi naapureille, työkavereille, tutuille ja sukulaisille.

2. Kampanjan päättäminen

  • Kun olette saaneet kampanjan päätökseen, jokainen myyjä koostaa oman myynnin lomakkeen alaosaan ja palauttaa sen ryhmänvetäjälle.
  • Ryhmänvetäjä tekee yhteenvedon ryhmän myynneistä ja tekee tilauksen verkkokauppamme kautta.
  • Lähetämme teille tuotteet yhdessä toimituksessa 7-10 arkipäivän sisällä.

3. Tuotteiden jakaminen ja maksut

  • Kun olette saaneet tuotteet, voitte jakaa tuotteet ostajille ja kerätä maksut.
  • Osa ryhmistä kerää maksut käteisenä, osalla on käytössä yhteinen tili tai vaikka Mobilepay-palvelu.

4. Laskun maksu ja ansio

  • Kun olette saaneet maksun asiakkailta, voitte maksaa Onnenpussi laskun (laskulla maksuaikaa 21 päivää tuotteiden lähetyksestä) ja pidätte ansiot itsellänne.


Tilausseuranta

Ostoskorisi on tyhjä

Toimitusehdot

Varainhankinnan toimitusehdot

Voimassa 1.1.2023 alkaen

Yleistä palvelusta

Varainhankinnan tuotteita myy Onnenpussi Oy, y - tunnus 2421457-2. Myymme tuotteita täysi-ikäisille henkilöille Suomeen. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Emme toimita tuotteita postiennakolla. Pidätämme oikeuden hintojen ja postikulujen muutoksiin.

Tilausvahvistus

Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla (tilausvahvistuksessa näkyy tilauksen hinta, toimituskulut, sekä tilatut tuotteet). Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää toimivan sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä.

Minimitilausmäärä

Varainhankinnan tuotteilla on 20 tuotteen vähimmäistilausmäärä.  

Tilauksen maksaminen

Tilauksen maksutapana käytämme laskua. Toimitamme laskun ilmoitettuun sähköpostiosoitteeseen ja laitamme myös paperisen version laskusta toimitettavien tuotteiden yhteydessä. Tilausvahvistuksen yhteydessä tulevaa laskua ei pidä maksaa, lähetämme laskun teille omassa sähköpostissa. 

Laskussa on maksuaikaa 21 päivää toimituspäivästä laskettuna, joten ehditte hyvin toimittaa tuotteet asiakkaille ja kerätä heiltä maksut.

Jos haluatte laskun verkkolaskuna, lisää verkkolaskutustiedot tilauksen yhteydessä Lisätietoja-kenttään.

Toimitusaika

Käsittelemme tilaukset ja postitukset arkipäivisin. Lähetämme tilaukset n. 7-10 arkipäivän sisällä tilauksesta. Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Verkkosivusto tiedottaa sivuillaan poikkeavista toimitusajoista.

Korvaavat tuotteet

Jos sattuu niin, että jokin tietty saippuamalli on hetkellisesti päässyt loppumaan varastoista, olemme teihin yhteydessä mahdollisimman pian, sopiaksemme yhdessä korvaavasta tuotteesta.

Toimitustapa ja toimituskulut

Lähetämme teille tuotteet yhdessä toimituksessa 7-10 arkipäivän sisällä. Yli 70 tuotteen tilauksille annamme ilmaisen toimitus.

Alle 70 kpl:een tilauksista perimme 15€:n toimitusmaksun. Kaikki tilaukset toimitamme suoraan ovelle pakettina.

Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Toimitusosoitteen muuttaminen kesken kuljetuksen (kun paketti on jo kuljetuksessa) maksaa sen todellisen kulun verran mitä siitä aiheutuu yritykselle (38€).

Tuotelisäykset

Tilauksen jälkeen tulevista tuotelisäyksistä kannattaa olla välittömästi yhteydessä meihin. Jos tilaus ei ole vielä lähtenyt, on mahdollista että saamme lisättyä tuotteet tilaukseen.

Vaihto- ja palautusehdot

Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Kosmetiikka tuotteissa olevien sinettitarrojen tulee olla ehjät ja avaamattomat. Ennen tuotteen palautusta sinun tulee ensin olla yhteydessä meihin sopiaksesi palautuksen etenemisestä. Lähetyksen noutamatta jättäminen ei ole sama asia kuin kaupan purkaminen tai vaihto- ja palautusoikeus.

Yhteydenotot:

varainhankinta@onnenpussi.fi

puh. 050 441 3966 (ei tekstiviestejä).

Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua toimituksesta. Kun palautus on hyväksytty, rahat palautetaan suoraan tilillesi palautuksen vastaanoton ja käsittelyn jälkeen.

Ongelmatilanteet kuljetuksessa ja vialliset tuotteet

Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi meille. Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin.

Noutamaton lähetys

Noutamattoman lähetyksen palautuessa takaisin meille, veloitamme sen uudelleen lähettämisestä asiakkaalta postin veloittaman palautusmaksun, sekä palautuksesta aiheutuneet nouto- ja uudelleenlähetyskulut (yht: 22,50€) Lähetyksen noutamatta jättäminen ei ole sama asia kuin kaupan purkaminen. Noutamattoman lähetyksen saapuessa takaisin meille otamme yhteyttä asian tiimoilta yhden kerran tilauksessa olevaan sähköpostiosoitteeseen. Jos päädyt siihen, että emme laita tilausta enää uudelleen takaisin, niin veloitamme tilauksesta kuitenkin palautuneen lähetyksen kulut 18,90€ (postimaksu noutopaikkaan 6,90 + takaisin lähetys meille 12€).

Muuta

Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin. Onnenpussi Oy käsittelee kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti.

Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, voit kuluttajana saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn sinun tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi). Kuluttajana sinulla on lisäksi mahdollisuus käyttää myös Euroopan komission ylläpitämää verkkovälitteistä riidanratkaisufoorumia (www.ec.europa.eu/odr).

Ostoskoriin käytetyt lahjakortit