Voimassa 1.1.2023 alkaen
Varainhankinnan tuotteita myy Onnenpussi Oy, y - tunnus 2421457-2. Myymme tuotteita täysi-ikäisille henkilöille Suomeen. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Emme toimita tuotteita postiennakolla. Pidätämme oikeuden hintojen ja postikulujen muutoksiin.
Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla (tilausvahvistuksessa näkyy tilauksen hinta, toimituskulut, sekä tilatut tuotteet). Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää toimivan sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä.
Varainhankinnan tuotteilla on 20 tuotteen vähimmäistilausmäärä.
Tilauksen maksutapana käytämme laskua. Toimitamme laskun ilmoitettuun sähköpostiosoitteeseen ja laitamme myös paperisen version laskusta toimitettavien tuotteiden yhteydessä. Tilausvahvistuksen yhteydessä tulevaa laskua ei pidä maksaa, lähetämme laskun teille omassa sähköpostissa.
Laskussa on maksuaikaa 21 päivää toimituspäivästä laskettuna, joten ehditte hyvin toimittaa tuotteet asiakkaille ja kerätä heiltä maksut.
Jos haluatte laskun verkkolaskuna, lisää verkkolaskutustiedot tilauksen yhteydessä Lisätietoja-kenttään.
Käsittelemme tilaukset ja postitukset arkipäivisin. Lähetämme tilaukset n. 7-10 arkipäivän sisällä tilauksesta. Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Verkkosivusto tiedottaa sivuillaan poikkeavista toimitusajoista.
Jos sattuu niin, että jokin tietty saippuamalli on hetkellisesti päässyt loppumaan varastoista, olemme teihin yhteydessä mahdollisimman pian, sopiaksemme yhdessä korvaavasta tuotteesta.
Lähetämme teille tuotteet yhdessä toimituksessa 7-10 arkipäivän sisällä. Yli 70 tuotteen tilauksille annamme ilmaisen toimitus.
Alle 70 kpl:een tilauksista perimme 15€:n toimitusmaksun. Kaikki tilaukset toimitamme suoraan ovelle pakettina.
Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Toimitusosoitteen muuttaminen kesken kuljetuksen (kun paketti on jo kuljetuksessa) maksaa sen todellisen kulun verran mitä siitä aiheutuu yritykselle (38€).
Tilauksen jälkeen tulevista tuotelisäyksistä kannattaa olla välittömästi yhteydessä meihin. Jos tilaus ei ole vielä lähtenyt, on mahdollista että saamme lisättyä tuotteet tilaukseen.
Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Kosmetiikka tuotteissa olevien sinettitarrojen tulee olla ehjät ja avaamattomat. Ennen tuotteen palautusta sinun tulee ensin olla yhteydessä meihin sopiaksesi palautuksen etenemisestä. Lähetyksen noutamatta jättäminen ei ole sama asia kuin kaupan purkaminen tai vaihto- ja palautusoikeus.
Yhteydenotot:
varainhankinta@onnenpussi.fi
puh. 050 441 3966 (ei tekstiviestejä).
Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua toimituksesta. Kun palautus on hyväksytty, rahat palautetaan suoraan tilillesi palautuksen vastaanoton ja käsittelyn jälkeen.
Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi meille. Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin.
Noutamattoman lähetyksen palautuessa takaisin meille, veloitamme sen uudelleen lähettämisestä asiakkaalta postin veloittaman palautusmaksun, sekä palautuksesta aiheutuneet nouto- ja uudelleenlähetyskulut (yht: 22,50€) Lähetyksen noutamatta jättäminen ei ole sama asia kuin kaupan purkaminen. Noutamattoman lähetyksen saapuessa takaisin meille otamme yhteyttä asian tiimoilta yhden kerran tilauksessa olevaan sähköpostiosoitteeseen. Jos päädyt siihen, että emme laita tilausta enää uudelleen takaisin, niin veloitamme tilauksesta kuitenkin palautuneen lähetyksen kulut 18,90€ (postimaksu noutopaikkaan 6,90 + takaisin lähetys meille 12€).
Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin. Onnenpussi Oy käsittelee kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti.
Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, voit kuluttajana saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn sinun tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi). Kuluttajana sinulla on lisäksi mahdollisuus käyttää myös Euroopan komission ylläpitämää verkkovälitteistä riidanratkaisufoorumia (www.ec.europa.eu/odr).